Miért kell a hirdetés? Ha jól működik a google optimalizálás akkor minek hirdetés?

Ezek mind jogos kérdések. Javaslom, hogy nézzen meg egy igen-igen erős kulcsszót, legyen az az „ágyneműhuzat”. Annyi hirdetés jelenik meg a témában, hogy lényegében nem láthatóak az organikus (nem fizetett hirdetéssel elért) találatok amikor megnyílik az oldal. Le kell görgetnünk ahhoz, hogy lássuk az organikus találatokat.

Ön szerint mindenki legörget? Garantálhatom, hogy nem. Vannak akik nem figyelik azt, hogy hirdetés vagy organikus találat és ahogy a Google (vagy más kereső) egyre jobban egybemossa a hirdetési eredményeket az organikus találatokkal, úgy egyre kevésbé fogja tudni megkülönböztetni ezeket egymástól. Így a felhasználó igazából már észre sem veszi, hogy hirdetésre kattint vagy sem.

Ennek következtében biztosak leszünk, hogy egy bizonyos felhasználói kör, átlagosan 30% – de vannak kulcsszavak ahol ez az arány eléri a 65%-ot – kattint a hirdetésre. Mit jelent ez Önnek? Ha van 1000 keresés egy kulcsszóra akkor akár az is megeshet, hogy csupán 350 ember kattint az organikus találatokra. Ez a 350 kattintás pedig nem az első helyezetté (bár a nagyját ő kapja), hanem az összes nem hirdetés alapú találatért.

Mit veszít ha nem hirdet? Lehet, hogy sak a potenciális vevők 20-30%-át, de lehet, hogy 65%-át. Ez elgondolkodtató, ugye?

Ne gondolkodjon, mi segítünk mindent a lehető legerdményesebb módon megalósítani Önnek!

    Név (kötelező)

    Email cím (kötelező)

    Telefonszám

    Üzenet