Aki próbálta, az tudja, aki nem – vagy nem megfelelően próbálta – az el sem hiszi, hogy a közösségnek milyen hatalmas építő ereje van az üzletünkre! Régen mindenki a reklámújságokban hirdetett sok tízezer forintokért, hogy elérje a helyi embereket (vagy azoknak egy részét).Korábban, ha feladott hirdetések kapcsán reménykedtünk, hogy azok:

  1. Tényleg eljutnak az olvasókhoz (és nem a kukában landolnak),
  2. Az olvasók tényleg elolvassák a hirdetési újságokat (bár miért tennék, ha abban csak hirdetés van),
  3. Ha elolvasták, akkor reménykedtünk, hogy a hirdetésünk tényleg a saját célközönségünket éri el.

Ezek, a nyomtatott sajtó adta, korábban költséghatékonynak hitt hirdetési lehetőségek mára már elavultak és felváltotta a helyüket a közösségi marketing. Ma a facebook, a twitter vagy a pinterest segítségével olyan közösségi csatornákat építhetünk vállalkozásunk számára melyekkel:

  1. Nulla vagy alacsony költséggel,
  2. Célzottan a saját földrajzi területünkön,
  3. A tényleges célközönségünket érhetjük el.

Képzelje csak el, hogy vállalkozásának olyan vevők kellenek akik adott földrajzi területen helyezkednek el és adott témában ténylegesen érdeklődők. Korábban feladta volna a hirdetését ami 4-7 nap múlva megjelent volna az újságban. Ma a közösségéhez szólva perceken belül elérheti őket és ha nem tartja elegendőnek az így elért potenciális vevők körét, akkor ténylegesen célzott vevőket szerezhet. Gondoljon bele, milyen lenne, ha néhány órán belül új vevők hívnák fel a korábbi költségeinek töredékéért? Erre képes a közösségi média! Felkeltettük érdeklődését? Keressen minket!

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Tárgy

Üzenet